HR gyakornok

Ha szeretnél tapasztalatot szerezni egy fiatalos, dinamikusan fejlődő vállalat HR osztályán, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képességekkel rendelkezel, tudsz és szeretsz is önállóan dolgozni és szeretnél a HR több területére is betekintést nyerni, akkor itt a helyed!

Jelentkezz gyakornoknak a Hiventures HR csapatába!

Főbb feladatok:

  • Munkatársak támogatása, toborzással, kiválasztással kapcsolatos feladatokban (jelentkezők felkutatása, kezelése, előszűrése, interjúk szervezése)
  • Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos feladatok (belépő csomag előkészítése, társterületekkel előkészíteni a beléptetést és az új belépő első napját)
  • Személyi anyagok kezelése (papír alapon és online)
  • Hiventures-nél dolgozó diákok teljes életútjának menedzselése (Jelentkezők toborzása, interjúztatása, diákszövetkezettel való kapcsolattartás)
  • Munkaügyi területen lévő folyamatok önálló kezelése (üzemorvossal kapcsolatos teendők, juttatásokkal kapcsolatos rendszeres adatszolgáltatások stb.)
  • Nexon rendszerben személyi adatok kezelése
  • Belső és külső képzések megszervezésében való aktív részvétel
  • Egyéb ad hoc adminisztrációs, irodai feladatok elvégzése

Elvárások:

  • Folyamatban lévő felsőoktatási tanulmányok, preferáltan gazdasági vagy HR területen
  • Pontosság, precizitás
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló munkavégzés, jó munkaszervezési és priorizálási képességek

Amit nyújtunk:

  • Betekintést kaphatsz egy magyar kockázati tőkebefektető HR területére, megismerkedhetsz az összes HR folyamattal
  • Érdeklődésednek és képességeidnek megfelelően részt vehetsz HR feladatokban, projektekben
  • Fiatalos, dinamikus, jó hangulatú csapat része lehetsz

Egyéb információk:

  • Azon érdeklődők jelentkezését várjuk, akik minimum heti 30 órában tudnának dolgozni
  • Fizetett gyakorlat, szakmai gyakorlatot tudjuk igazolni

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, a jelentkezes@hiventures.hu e-mail címre küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a bérigény megjelölésével.

Vissza a Karrier oldalra