Sajtókapcsolat
Schubauer Krisztina
Kommunikációs menedzser
Menü
Hírlevél feliratkozás

Hírek

StyleHub: Stílusos e-kereskedelmi platform
StyleHub: Stílusos e-kereskedelmi platform
A StyleHub egy teljes körű e-kereskedelmi platform kiszervezett szolgáltatásokkal, igazodva a márkák speciális igényeihez.

Az alapítók elmondása szerint a StyleHub nem csupán egy szoftver, hanem egy teljes körű szolgáltatáscsomag, amely tartalmazza a profi támogatást és szaktudást, így biztosítva a márkák számára az azonnali és hatékony világpiacra lépéshez szükséges operációs hátteret. Különösen azoknál a márkáknál, ahol az idő- és tapasztalathiány akadályozza az online értékesítés gyors felfuttatását.

Mert hát a felismerhetőség és megkülönböztethetőség megteremtése és fenntartása minden márka életében a legjelentősebb feladat, ehhez a StyleHub teljes rendszere személyre szabható és alakítható megoldásokat kínál, idomulva a márkák egyedi elképzeléseihez. E rendszeren keresztül a termékek egy kattintással válnak elérhetővé bármelyik platformon: könnyen kezelhető és automatizált megoldások segítségével értékesíthetők az interneten, mobilon és POS terminálon. A felületek optimalizáltak, így a vásárlói élmény minden eszközről teljes lesz, és a platformon globálisan kezelik az összes fizetési metódust, nemzetközi árazást és azok elszámolását is. A lényeg, hogy támogatják és felgyorsítják ezzel a feltörekvő, kisebb márkák direkt eladását.

Nagy Gerzson és Pfaff András alapítók közül a CEO feladatokat András viszi. Első találkozásuk alkalmával Gerzson egy magyar divatmárka társtulajdonosa volt, amely iránt András befektetőként érdeklődött. Ekkor – több beszélgetés után – észrevették, hogy a divatipar nincs felkészülve szakmailag az online értékesítésre, és egy megfelelően menedzselt e-commerce szolgáltatás nagyon jól jönne a kis-közepes divatcégeknek; így azután mindenki azzal foglalkozhat, amihez ért. A SytleHub az online világgal, az online operációval és sikeres kereskedelemmel, a divattervező és csapata pedig a termékfejlesztéssel és a marketinggel. A projekt olyan jól sikerült, hogy azóta nagyjából minden magyar feltörekvő divatcéggel volt alkalmuk együtt dolgozni. A projektet jelenleg külföldi terjeszkedésre készítik elő az alapítók.

A gyors sikerhez hozzájárult, hogy nem zöldfülűként kezdték: András 23 éve alapította az egyik első magyar webfejlesztő céget, a Dream Interactive-ot, amiből több spinoff is létrejött. Egyrészt a világ legnagyobb ingyenes stockfotó szolgáltatása, az SXC, valamint a világ top5 mikrofizetési stockfotó szolgáltatása, a Stockxpert, milliárdos forgalommal. E céget András Hamza Péterrel alapította (aki társtulajdonos a StyleHub-ban) és a neves Getty Images vásárolta fel még 2009-ben. Ezután András a SeeMe-t, Magyarország vezető SMS szolgáltatóját építette fel. Például a Google, Facebook belépéseknél használt SMS-kódokat is ők küldték ki, e céget 2018 decemberében értékesítették egy nemzetközi szereplőnek.

Profi sorozatvállalkozók révén András és Gerzson nagyon jól és gördülékenyen dolgoztak és dolgoznak együtt a Hiventuresszel. „Talán a bizalom jele, de nagy önállóságot kapunk, amiben öröm dolgozni. Volt korábban másik cégünkben szakmai befektetőnk, aki minden részletbe belefolyt. Az nagyon hátráltatta a hatékonyságot, úgyhogy különösen nagyra értékeljük ezt a hozzáállásbeli különbséget” – fejti ki Pfaff András.

Azért választották a Hiventures magvető programját, mert szintet szerettek volna lépni, a magyar határokat kinőve nemzetközi projektté alakítani a StyleHub-ot. A Hiventures ebben a gyors folyamatban remek feltételeket ajánlott nekik. Így pedig jelentősen fel tudták gyorsítani a termék fejlesztését a csapat mennyiségi és minőségi bővítésével.

A lehetőségekről szólva András elmondta, hogy Magyarország számukra egy nagyon fontos piac, viszont nagyot növekedni külföldön fognak tudni. Számukra Európa a következő cél, ahol még minőségibb termékekre van szükség, így most ezen dolgoznak. Ez természetesen a helyi piacon is érezhető fejlődést fog hozni. Számukra egy-egy nyugat-európai ország is felfoghatatlan potenciállal rendelkezik, mivel a szolgáltatásukra szerencsére nagyon nagy igény mutatkozik.

Igaz, az üzleti modellünket megváltoztatták pár ponton: leginkább a kulturális különbségektől félnek, amit itthonról nehezebb észrevenni és lereagálni. Nemrég indult első nemzetközi pilot projektjük, illetve a Google Cloudba költöznek, fejlesztik az API rétegüket, jelentősen tovább fejlesztik az adminisztrációs felületüket is. Remélik, hogy egy-két év múlva már a hatékony nemzetközi skálázódás lesz a legnagyobb kérdés. Terveik szerint ekkorra megtapadnak néhány nagyobb piacon.

„Manapság sok forrás érhető el, ezért máshogy épülnek a cégek, mint 10-20 éve, nem olyan ’rideg tartással’ és nem annyira organikus fejlődéssel. Ebben a világban sok helyen azt látom, hogy a befektető megérkezése a cél, és nem a sikeres cég félépítése. Aki így gondolkodik, megbukott. Az egyetlen helyes cél a mindennél jobb termék készítése. Minden más jó dolog ennek a következménye” –, fejti ki a ma látott trendeket és a cégépítési filozófiáját Pfaff András.

Vissza
© IntroWeb | 2017